fredag 2. januar 2015

Eksplosjonsboks til ei jente

I 2014 måtte jo også niesa vår få en liten bursdagshilsen.
Hennes kort ble laget i form av en eksplosjonsboks.

I løpet av våren 2014 var jeg på kurs hos Camelias Hus på Gandal i hvordan man lager en nydelig eksplosjonsboks med en bryllupskake inni. 

Til ei jente på 12 så passet det ikke akkurat med ei kake,
men her får dere se hvordan jeg laget en vri på boksen:


Her er boksen, pyntet med søte sommerfugler på lokket :)


Innsiden av boksen ble som dette.
Stemplene er fra Norsk Stempelblad AS, Clearstamps - Gratulerer.
Veska og skoen er stempel fra Hobbycraft.
Katten er en Marianne Design dies, Collectables, Franske Katter COL 1344


Niesa vår digger katter, så da tenkte jeg at denne var perfekt til henne.
Jeg laget pop-up lignende lapper på baksiden av hver katt.
Tenker nok at akkurat denne metoden kan forbedres, 
men med øving og gode tips så kan man jo bare bli flinkere :)


Jeg brukte hjørnedies på utsiden til å pynte med. 
Diesen er Spellbinders Fantastic Flourish Two.



Her er bare et nærbilde av lokket. 
Sommerfuglene er kjøpt i en Facebook gruppe, så jeg vet ikke hvem som er leverandør av disse.

Håper dette inspirerer flere til å lage en spennende eksplosjonsboks :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar