tirsdag 8. april 2014

Påskekurv

Nå som mars utfordringen for lengst er over i Scrappesyken på facebook, tenkte jeg at jeg nå kan publisere mitt bidrag her i bloggen min.

Takket være Scrappesykens marsutfordring fikk jeg mulighet til å prøve meg på min første kurv i papir noensinne :)


Kurven er laget av papp kjøpt i Scrappesykens skattekammer.
Gruppen er å finne på facebook for dere som er interessert :)

Påskearket husker jeg ikke hvor jeg kjøpte da det ble liggende fra i fjor.
Så med andre ord var det vel på høy tid å bruke det.

Bandet brukt på toppen er i utgangspunktet et hvitt silkebånd.
For å få en farge som matchet fargene på kurven, farget jeg båndet med ProMarkes. 
Tror fargen var Lilac.

I følge min kjære skal kurven gis bort til en eldre tante, fylt med deilig påskemarsipan.

Håper flere enn meg koser seg med påskekreasjoner i disse tider :) 

1 kommentar: