torsdag 1. januar 2015

Bryllupskort i 2014

2014 viste seg å være kjærlighetens år.
Ikke mindre enn 3 av mine vennepar valgte å inngå ekteskap.
Noe som selvsagt måtte markeres med hjemmelaget kort.

Her vil jeg vise dere de to jeg laget.
Min søster laget til det tredje, da også hun var invitert der :)


Dette kortet valgte jeg å gjøre relativt enkelt.
Litt da det var en travel tid og det da var greit å velge en lett variant.
Dessuten har jeg virkelig falt for diesen jeg har brukt her, som er
Cherry Lynn Design; Wedding Wow


Dette kortet her er laget etter inspirasjon fra den offisielle Marianne Design bloggen.
Diesen her er også bare helt fantastisk.
Disen er Marianne Design; Filligran Heart.
Blomstene er fra Kort & Godt.

Tror stemplene er hentet fra en av Kort & Godt sine vakre stempel sett. 


Håper 2015 også bringer noen lykkelige par som vil si ja, for det var kjekt å lage bryllupskort ;)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar