tirsdag 1. april 2014

Innbydelse og bordkort - ett dykk i arkivet

Dagens innlegg for være et lite tykk i arkivet, og vil kun bli skrevet på norsk. 
Todays blog will be a look-back, and will only be written in Norwegian. Sorry for that.

Tok meg en titt i albumet mitt og så at jeg hadde klart å ta bilde av de første innbydelsene og bordkortene jeg noensinne laget. Innbydelsene og bordkortene ble laget til mine svigerforeldres 70 års dag. Selv om det ble en del som måtte lages, så storkoste jeg meg med oppgaven og det ga meg mersmak for denne fantastiske verdenen av papir og skaperglede :)

Innbydelsene ble sånn som dette:


Beklager bildekvaliteten da dette bare var et kjapt bilde som ble tatt for å sende til svigermor så hun fikk se produksjonen. På denne tiden i fjor hadde jeg ikke blogg, og det var derfor ikke i mine tanker å ta et skikkelig bilde.
Innbydelsene er laget av et helt enkelt Bazzil i en tilnærmet krem i fargen. Størrelsen, hvis jeg ikke huser feil, tror jeg var 15 x 30 cm, som er brettet i to, sånn at synlig størrelse da ble 15 x 15 cm.
Diesene som ble brukt var:
Marianne Design - Creatable Die, Lord & Lady Silhouette
Tim Holtz Alterations - Bigz xlalphabet die - vintage market
Tim Holtz Alterations -  Bigz Die - Weathered clock
Blomstene er fra Wild Orchid



Bordkortene ble laget i en vårlig farge da bursdagsfeiringen ble gjort tidlig i mai.
Størrelsen må jeg innrømme at jeg ikke husker.
Det lyse skrivefeltet er stanset ut fra et av de ovale Spellbinder dies settene. 
Husker dessverre ikke hvilket sett, da jeg måte låne alle diesene fra super søsteren min :)
Swirlen og sommerfuglen kan jeg nok finne ut av dersom noen ønsker å vite dette.

Takk for at dere titter innom :)
Setter pris på kommentarer eller flere følgere.


Scrappeklem fra Elin Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar