tirsdag 15. oktober 2013

God kveld.

Har endelig kost meg på hobbyrommet litt i kveld. Herlig :)


Tipper rotet over viser at plassen ikke er stor, men at man klarer seg så lenge man har en liten pult :) Dessuten er det vanskelig å få kreativiteten til å blomstre om det er helt ryddig rundt en ;)

I kveld har jeg begynt på årets første julekort, eller det vil si at jeg håper jeg kommer i mål med det før jula er over. Det har seg nemlig sånn at iblant når man begynner på noe så blir man heftet av andre gjøremål, så stopper det helt opp. Vel, jeg satser på at det blir mange fine høstkvelder fremover på hobbyrommet. I alle fall etter at jeg har gjennomført neste ukes kurs. Er ikke så lett å få energi og overskudd til å jobbe med ting etter lange dager hvor hodet blir fylt med masse ny, og viktig informasjon.

Vel uansett, her er i alle fall begynnelsen, på det som forhåpentligvis blir et koselig julekort på sikt:


Embossingfolderen jeg har brukt her er Sizzix - Diecut & Emboss - Ornament Set #2. Stemplet er Bildmålerna sitt "Mini-Mosa-Waiting".


Prøver meg på fargelegging med ProMarkers, utrolig nok har jeg klart å få litt liv i håret :) Men ser jo også at jeg må øve masse mer! Motivet er ikke ferdig fargelagt. Vurderer å ha litt sånn fjøsnisse stil på kjolen hennes, så planen er å ha den i gråtoner. Må bare bestemme meg for hvilke toner jeg skal kombinere.

For dere som er interessert i fargekomboen foreløpig så har jeg brukt følgende på håret: Cocoa & Sandstone. Lue, skjerf og sokker er fargelagt med Berry Red, Poppy & Red. På ansiktet har jeg brukt Tan, Dusky Pink, Blush og Pale Pink.

Da gjenstår det bare å få kortet ferdig, noe som mest sannsynlig ikke skjer før etter neste ukes kurs. Inspill til hvordan jeg ellers kan dekorere kortet mottas med takk :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar